Jak mawiaĹ klasyk: okazja szuka chÄtnego⌠JeĹli zatem ktoĹ rozwaĹźa powaĹźnie inwestycjÄ w lokal gastronomiczny w Lublinie, nadarza siÄ wĹaĹnie znakomita sposobnoĹÄ do tego. MoĹźna bowiem staÄ siÄ wĹaĹcicielem Makarunâa Spaghetti & Salad, w sprawdzonej lokalizacji w ĹrĂłdmieĹciu, w pobliĹźu trzech uniwersytetĂłw.
DokĹadnie to lokal przy ul. ObroĹców Pokoju 23, gdzie przez kilka ostatnich lat stoĹowali siÄ studenci i okoliczni mieszkaĹcy, który upodobali sobie smaczne makaronowe dania, sprzedawane w charakterystycznych pomaraĹczowych pudeĹkach i w przystÄpnych cenach.
- Punkt miaĹ dobry obrót i zyskaĹ sobie sporÄ popularnoĹÄ - zachÄca do inwestycji Marcin Szworak, jeden z twórców marki Makarun. - Ale wĹaĹciciel postanowiĹ przenieĹÄ swój makaronowy biznes w nowe, dogodniejsze dla siebie miejsce. Szukamy, wiÄc franczyzobiorcy, który przejmie lokal a dokĹadnie - prosperujÄ cy interes. Jest to okazja, poniewaĹź odchodzi ryzyko zwiÄ zane z przyjÄciem konceptu w okreĹlonym Ĺrodowisku i pozyskaniem klientów. Restauracja jest urzÄ dzona, w peĹni wyposaĹźona i moĹźna w zasadzie z marszu ruszyÄ ze sprzedaĹźÄ .
AtrakcyjnoĹÄ oferty przejÄcia Makarun’a przy ul. ObroĹców Pokoju polega nie tylko na kontynuacji dziaĹalnoĹci w sprawdzonym juĹź miejscu, ale takĹźe na kwocie niezbÄdnej inwestycji. Aby uruchomiÄ lokal wystarczy bowiem mieÄ w portfelu okoĹo 60 tys. zĹotych. Co waĹźne, 38 tysiÄcy zĹotych to kwota odstÄpnego.
- Nikt nie obiecuje, Ĺźe bÄdzie Ĺatwo - mówi PrzemysĹaw Tymczyszyn, wspóĹwĹaĹciciel sieci restauracji Makarun. - Ale kiedy franczyzobiorca zaangaĹźuje siÄ w pracÄ i marketing lokalu, to satysfakcja na widok nowych, staĹych, a przede wszystkim zadowolonych klientów jest ogromna, a i portfel staje siÄ adekwatnie ciÄĹźszy. Wtedy ma siÄ ĹwiadomoĹÄ, Ĺźe wykonana praca ma nie tylko sens, ale teĹź przynosi sporo satysfakcji – równieĹź w wymiarze finansowym.
Makarun Spaghetti & Salad to krakowska firma, która w ciÄ gu piÄciu lat stworzyĹa w systemie franczyzowym sieÄ gastronomicznÄ , obejmujÄ cÄ 12 miast w Polsce. Ostatnio otworzyĹa teĹź punkt w Hamburgu w Niemczech a lada chwila uruchomi lokal w Pradze. PastÄ a la Makarun moĹźna juĹź kupiÄ w 25 restauracjach. Serwowane na wynos proste, ale niebanalne - bo na przykĹad doprawione czosnkiem niedĹşwiedzim, wzbogacone zdrowym jarmuĹźem - makaronowe dania cieszÄ siÄ duĹźym uznaniem klientów. W 2016 roku firma zostaĹa doceniona podczas Food Business Awards, najwaĹźniejszego wydarzenia w branĹźy gastronomicznej w Polsce. ZwyciÄĹźyĹa w kategorii "Fast-food".
SieÄ uĹatwia rozpoczÄcie dziaĹalnoĹci gospodarczej takĹźe tym osobom, które nie majÄ doĹwiadczenia zwiÄ zanego w prowadzeniem firmy. Wybór wiarygodnej marki zwiÄksza szansÄ na sukces. Jest to dobra opcja dla tych, którzy stawiajÄ pierwsze kroki w branĹźy gastronomicznej, poniewaĹź partnerzy w ramach franczyzy dostajÄ gotowy brand, peĹne know how na temat prowadzenia lokalu i technologii produkcji, dostÄp do produktów w preferencyjnych cenach, pomoc w kwestiach formalno-ksiÄgowych i promocyjnych, a przede wszystkim sprawdzone menu wysokiej jakoĹci.
Przedstawiciele sieci informujÄ dodatkowo, Ĺźe poza lokalem przy ObroĹców Pokoju, sieÄ dysponuje jeszcze jednÄ niemniej atrakcyjnÄ lokalizacjÄ w Lublinie – w galerii Lublin Plaza. Oprócz nich, Makarun poszukuje chÄtnych do otwarcia punktów takĹźe w Bydgoszczy, Warszawie, WrocĹawiu i TrójmieĹcie. W kaĹźdym z tych miast sieÄ równieĹź posiada precyzyjnie wybrane lokale wraz z wynegocjowanymi, korzystnymi warunkami najmu.
Link do strony artykułu: https://wm1.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/dobry-makarun-w-dobry-punkcie